Dag 81. Santo Domingo de Calzada. Verder lezen in mijn boek

21 november 2016 - Santo Domingo de la Calzada, Spanje

Domingo 9Domingo 1Domingo 6

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

'Never stop looking for soup'

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Don Jacobus:
    21 november 2016
    Zet een kaars voor je raam, zong vader Nijs, kon jij niet doen gister, want dat gaat moeilijk in een raamloos hotel, maar je had schone handdoeken plus lekker geslapen en vanavond weer in de auberge met zijn specifieke caminogeuren en die geuren zitten ondanks de lage prijs er gewoon bij. Gelukkig is er ook morgen veel wind volgens de meteo en waaien die geuren uit je haren. Alhoewel, sommige geuren zijn zo intens, die nestelen zich en dan blijf je nog weken ruiken. Arme Dayenne en onze pelgrim gaat morgen geurend weer op weg.
  2. Lida:
    21 november 2016
    Hai Leo wat een mooie foto's je voelt aan je foto's al dat je in een ander land bent zo'n andere sfeer. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je je enigzins zorgen maakt over het feit dat je steeds dichterbij je einddoel komt en uit je cadans komt. Ik begin mezelf ook al zorgen te maken over wat moet ik nu als ik savonds geen reisverhaal meer van je kan lezen en daarna de plaats waar je bent aangekomen op te zoeken in Google maps.
    Voor de komende tijd verheug ik mij op je verhalen en foto's en voor jou geniet met volle teugen
    Groeten lida
  3. Ria:
    21 november 2016
    Hier code rood , iedereen binnenblijven .
    Gelukkig tref jij het redelijk goed ,
    En dat geeft de burger weer moed .
    Om morgen na een goede nachtrust ,
    Met de wandelschoenen aan , weer op pad te gaan .
    Loop je in marstempo , huppelend , snelwandelend ,
    Op muziek , een twee drie in de maat , anders wordt
    Ja die , of ga je sjokkend je kilometers volmaken !
    Ik vroeg ik het mij af , zit er nog iets van ritme in ?