Dag 105. Verder lezen in mijn boek

16 december 2016 - Santiago de Compostela, Spanje

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

'Never stop looking for soup'

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Sylvia:
    16 december 2016
    Welkom Thuis Leo. Wat n mooie reis.TOP! Fijne dagen met elkaar.
  2. Mathilda:
    16 december 2016
    Bravo Leo, 2800 km en nu pas die linkerkuitspieren die er genoeg van hebben, ze voelden de finish naderbij komen en wilden je het nog een beetje moeilijk maken, die laatste loodjes die zwaar wegen, je hebt er geen probleem mee, je bent en blijft optimistisch en komt met opgeheven hoofd en lachend over de "streep".
    Ik wens jou en de jouwen veel erwten-/groente-/kippensoepgenoegen, vooor, tijdens en na de kerstdagen, nogmaals, geweldige Camino gelopen, prachtige Blog gemaakt, alle goede wensen voor de komende wandeljaren .....!!!
    Mathilda.
  3. Lia Grandjean:
    16 december 2016
    Prachtig volbracht Leo! Complimenten voor je doorzetting. Maar zo te lezen waren het vooral momenten van genieten en inzicht, en het weer is jou de hele tijd goed gezind geweest.
    Heel veel plezier samen
  4. Evelyn Eykelenkamp:
    16 december 2016
    Bedankt voor al je mooie verhalen! We hebben hartelijk met je meegeleefd. Een hele fijne tijd met Dayenne, een goede thuiskomst en alvast hele fijne feestdagen gewenst!
  5. Quirin:
    16 december 2016
    Leo, wat een mooie ervaring heb je! Leuk om je te volgen. Wens je heel veel plezier met Dayenne deze laatste dagen. Geniet er nog even van.
  6. Nancy:
    Gefeliciteerd Leo!
    Fantastische prestatie! Wij zijn trots op je en verheugen ons op je verhalen!
    En mocht je als echte pelgrim ook na de camino samen met Dayenne op zoek zijn naar een heerlijke kop soep....Welkom!
  7. Don Jacobus:
    16 december 2016
    Sopas, met of zonder vermicelli, dat moet toch wel een "hoogtepunt" voor je geweest zijn.
    Wat is het leven van een pelgrim zonder soep. Sopas pélegrino. En straks weer in N.L. aan de eewtensoep
    En wat de kuitspieren betreft, een cup of soup doet soms wonderen.
    Je komt het bij ons in Frankrijk nog maar eens allemaal vertellen bij een door zusje gemaakte potage à le thé. Bon voyage et bisous de nous.
  8. I.S te H.:
    16 december 2016
    Lieve Leo, morgen op de trap van de kathedraal ontmoet je Dayenne weer na zoveel tijd rondstappen, spannend!
    Geweldig dat je dit volbracht hebt want het was een flink eind lopen. Ik dank je voor al je hele mooie verhalen.
    Welkom thuis en dat been gaat met een goede fysio best wel weer over.
    Liefs en tot ziens, INge
  9. Jan:
    16 december 2016
    Fantatisch Leo wat je gedaan/gepresteerd , geschreven en beleefd hebt. Geniet van het weer normaal zijn met nu je Dayenne . Dank voor je bijzondere verhalen die wij graag lazen en direct benieuwd naar hoe je erover gaat vertellen. En over wat je niet hebt opgeschreven. WELKOM TERUG in ook een gekke wereld. Tot de 27ste! Lekker gereserveerd!
  10. Ria:
    16 december 2016
    Lief broertje, morgen ga je de reis afsluiten in de kerk , na al die ellenlange kilometers , met een rijkdom aan belevenissen , ontmoetingen en pijn . Er wacht je een warm welkom van je lieve Dayenne , (geweldig dat je daar bent )
    Samen terug vliegen ,Lana zien ,en daarna langzaam terugdalen en wennen aan je vertrouwde omgeving en leven . Welkom thuis Leo , en met Kerst staat de soep op het menu !
  11. Lida:
    17 december 2016
    Felicitados is dat wel spaans nou ja hé snapt wat ik bedoel. Geweldige prestatie en ik heb je mooie verhalen gemist. En na al die mooie woorden van al je vrienden sluit ik me daarbij aan. Hele fijne tijd met dayenne zie jullie weer in nederland
    Liefs lida
  12. Michiel van Ooijen:
    17 december 2016
    Hoi Leo, wat een geweldige prestatie! Ik ben blij dat het je is gelukt deze tocht te volbrengen. En hartstikke leuk dat je ons hebt laten meelezen, meeleven. Hele fijne dagen samen. Tot gauw!
  13. Yvonne:
    18 december 2016
    Topprestatie Leo, petje af! Hele fijne feestdagen, heerlijk weer thuis, toegewenst! X Yvonne
  14. Henk van Gelderen:
    20 december 2016
    Het spijt me, dat ik nooit een pet, muts of een hoed draag, maar in gedachten neem ik welk hoofddeksel ook heel diep af.
    Het zijn niet alleen de kilometers of de tijdsduur, maar de kracht en de mentaliteit van doorzetten, waar ik veel bewondering voor heb.
    De omhelzing met Dayenne is tenslotte de ultieme beloning hiervoor.
  15. Mientje van de Graaf:
    23 december 2016
    Geweldig Leo wat mooi deze tocht ga verder met het Camino gevoel!!
    Groetjes Mientje
  16. Mike van Kol:
    6 februari 2017
    Beste Leo,
    Gefeliciteerd met deze levenservaring en wat heb ik genoten van jouw weblog. Zelf heb ik de Camino in het voorjaar van 2016 gelopen. Alles is zeer herkenbaar en de manier waarop je schrijft; prachtig. .Wat goed om de laatste 200 km voor je zelf te houden en niet digitaal te zijn gegaan. Heel goed.De Ökum enischer Pilgerroute in Duitsland stond eigenlijk nu bij mij op het programma, maar helaas heb ik enkele weken geleden te horen gekregen dat ik ernstig ziek ben, waardoor ik mijn plannen moet uitstellen Ik wens je heel veel plezier toe in je verdere leven met vast nog meer wandeltochten in het verschiet.
  17. Jan:
    6 februari 2017
    Mike ik ken je niet maar maatje van Leo is maatje van mij. Wens je goede beterschap veel levensvreugde en straks goede tocht Jan