Dag 106. This is The End

17 december 2016 - Santiago de Compostela, Spanje

I made it! 2850 km gelopen en gezond aangekomen!

En mijn compostela gekregen!!

This is the End

Tot ziens op de Camino del Norte

I made it

1. Frans Nuberg:
    17 december 2016
    Hè, hè eindelijk. Geniet van het resultaat ( met z'n tweeën). Net op tijd voor de Kerst weer thuis.
  2. Jan:
    17 december 2016
    Dat moet ondanks alle schoonheid van de trip toch ook opluchtend bevrijden. Geniet van wat je beleefd en bereikt heb met je geliefde. Ook weer een mooi hoogtepunt
  3. I.S te H.:
    17 december 2016
    Van harte! Krijg je hier een medaille of oorkonde voor? Heb je moeten stempelen onderweg? Ik hoor het wel. Een goede tijd daar met jullie tweeen. Fijne kerst en gelukkig nieuwjaar voor jullie alle drie.
    Maar, this is the end ging volgens mij over iets anders. Wel een prachtig nummer.
    Tot ziens!
  4. Sylvia:
    No
    Nogmaals van Harte Gefeliciteerd Leo!! en hele fijne dagen met elkaar.
  5. Don Jacobus:
    17 december 2016
    Ja, ja je hebt het gefixt, helemaal alleen, echter mede dankzij la soupe. Feliz Navidad!
  6. Stevine:
    17 december 2016
    Goed gedaan! Wij komen net terug van "Wat preken we met kerst" in de Oude Kerk in Enschede met een heel mooi programma. Daar sluit de "Kerstboodschap" met jouw succes goed bij aan. Veel liefs voor jullie beiden!
  7. Ypkje Grimm:
    17 december 2016
    Wat een prestatie Leo ! Gefeliciteerd en je mag nu op je 'louteringen' rusten. Fijne feestdagen met Dayenne en Lana.
  8. Ria:
    17 december 2016
    Dit was topsport , diepe buiging .
    En dank voor jullie mooie gebaar in de kerk .
  9. Pieter:
    18 december 2016
    Bewondering voor je doorzettingsvermogen. Ooit hoop ik ook (een kleiner stuk) van dit ommetje te lopen. Dankzij je dagelijkse columns weet ik wat ik kan verwachten en ben ik gewaarschuwd voor Zuid-Koreanen. Nu lekker nagenieten met je meisje en tot gauw in Enschede.
  10. Richard K:
    18 december 2016
    Dag Leo, wat een geweldige reis heb je ondernomen. Een reis in velerlei opzichten.
    Respect, bewondering, enorme waardering!
    En een goede reis terug, samen :)
  11. Marieke en gijs:
    21 december 2016
    gefeliciteerd Leo!!! Kom nou maar weer terug! We verheugen ons op jouw verhalen, naast al je blogs valt er vast nog veel te vertellen. Wij hebben genoten van je blogs. Wat is je volgende reis;-) tot gauw, Marieke en Gijs
  12. Mientje van de Graaf:
    23 december 2016
    Dag Leo bij deze wens ik je een fijne kerst en een goed( Wandel) 2017 bedankt voor al je mooie verhalen