Dag 37. Guerigny. Praktische zaken

7 oktober 2016 - Guérigny, Frankrijk

LoireRefugio

Goed dan, een uitzondering, maar dat moet het wel blijven. Immers, een pelgrim moet zich vooral bezighouden met verdieping en niet met praktische zaken, hoewel die er natuurlijk wel zijn. Nogmaals bij uitzondering ga ik hier dieper op in. Waarop in? Een vaste en zeer gewaardeerde luisteraar heeft me gevraagd te vertellen over praktische zaken.

Waar doe ik de was?, wilde hij weten. Antwoord: Soms onder de douche.  Lees verder in mijn boek.

1. Ria:
    7 oktober 2016
    Als je nu al 7 kilo bent afgevallen ( hoe je dat weet zonder weegschaal ) ? , dan blijft er niet veel van je over bij aankomst in Spanje . d.w.z . zo ongeveer 18 kilo raak je nog kwijt .
    Maar goed nieuws : de Spaanse keuken is verrukkelijk , dus met wat extra paëlla con polastre "tok tok tok " komen de pondjes er wel weer aan . Belle balade !
  2. Don Jacobus:
    8 oktober 2016
    Zusje en ik hebben op onze balade gister door de Pyreneeën een beest ontmoet en jij, behalve de broekzaketende honden?
    En vanmorgen hier de eerste sneeuw in de bergen, dus jij boft tot nu toe met de soleil sur la route. En ook wij zijn gek op pain au chocolat.