Dag 40. Valigny. Opium voor de Pelgrim. Lees verder in mijn boek.

10 oktober 2016 - Valigny, Frankrijk

image

In de jaren '60 gebeurde het nog wel eens dat iemand zich een hash-ervaring wenste. Dan draaide we voor hem of haar, meestal een haar, een prachtige joint. De shag deden we in een mooi vloeitje met daarop afgedrukt de Amerikaanse vlag en we deden net alsof we wat hash door de shag verkruimelde. Daarna mocht hij of zij als eerste gaan sleuren aan deze met liefde gebouwde joint. Met kracht werden longen volgezogen en de rook daarna heel langzaam uitgeblazen, zoals het hoorde, zoals iedereen dat deed. Al snel daarna kwamen dan de gedoopte gevoelens: goeie Afghaan, wow, far out, peace man. Trippin' through the midnight hours. Yeah. Je high voelen door zo te denken.

Lees verder in mijn boek.

1. Ria:
    11 oktober 2016
    Ik smul van je vehalen , is er al een " vreemde" pelgrim met je meegelopen ? Of loop je liever alleen ?
    Hallelua , halicunada hala la balada !
  2. Don Jacobus:
    11 oktober 2016
    Beste pelgrim, je geest is verlicht, je heb verheven gedachten, je vertoont spiritueel gedrag en je geniet dubbel. Dus dat zijn de normale verschijnselen bij een camino?
    Ik mis wat! Horen daar ook niet bij, blaren, pijnlijke en opgezwollen voeten?