Dag 44. Cluis. Vergiffenis van de Heer. Lees verder in mijn boek.

14 oktober 2016 - Cluis, Frankrijk

Regen cluis

Dag 44. Cluis. Vergiffenis van de Heer

De padre van het pelgrimshuis van de Presbyteriaanse kerk in Cluis waar ik had geslapen, zag er ongeduldig uit. Met enige wrevel in zijn stem vroeg hij hoe het met mijn voeten ging. Verbaasd over de vraag antwoordde ik naar waarheid: prima. Hij keek naar mijn heerlijk warme grijze sjaal die ik modieus om mijn nek had geknoopt en vroeg of ik griep had. Geheel naar waarheid antwoordde ik: nee. Gehaast nam hij afscheid, het was een good looking padre zonder haren op zijn neus, wenste me courage en een buon camino en vertrok.

Lees verder in mijn boek.

1. Sylvia:
    14 oktober 2016
    Leuk om iedere dag je avonturen te volgen Leo. Goeie en zonnige dagen gewenst.
  2. Don Jacobus:
    14 oktober 2016
    Klopt....na regen komt zonneschijn. Geloof of geen geloof, het is een feit. Maar niet altijd in La douche France. Soms komt er na de pluie...................encore une pluie. On verra demain.
  3. Ria:
    Na regen komt " altijd" zonneschijn ,
    En Heer vergeef het hem ,
    Want hij heeft zielepijn .
    Je bent nu weer in het " zijn " .
    De voeten in een lekker warm bad ,
    Kunnen morgen opgefrist op pad .
  4. Gerda:
    14 oktober 2016
    Wie had dat ooit gedacht, dat ik op een goede dag te horen krijg dat het goed gaat met de voeten van Leo Klaver en dat ik daar dan blij van wordt. Maar het is echt waar: Ik ben blij; goede voeten en mooi weer; Enjoy! Louis