Dag 52. Limoges. Verjaardag Lana. Verder lezen in mijn boek

22 oktober 2016 - Limoges, Frankrijk

lLana

Vandaag is onze dochter jarig. 22 oktober. Ze is 20 geworden. Voorbij alweer haar tienerjaren. Voor haar ligt het nodige aan roaring twenty stuf, ofwel al die dingen des levens die je als jong volwassene moet en zult meemaken. Boeiend maar niet altijd makkelijk, omdat je het in het leven nu eenmaal niet altijd voor het zeggen hebt wie je in welke situatie ontmoet en wat je dan zult meemaken. You never know what's around the corner. We hopen dat we haar genoeg hebben meegeven om situaties het hoofd te kunnen bieden.    Verder lezen in mijn boek.

1. Jan:
    22 oktober 2016
    Proficiat Leo en natuurlijk Dayenne met je door jullie zo geliefde dochter . We drinken er eentje op.
  2. Sylvia:
    22 oktober 2016
    Van Harte Gefeliciteerd Lana Leo en Dayenne en mooie komende jaren gewenst! Sylvia
  3. Carien:
    22 oktober 2016
    Gefeliciteerd Leo (en Dayenne) met je lieve dochter Lana.
    Loslaten en de herinneringen koesteren, we weten er inmiddels ook met onze dochters het nodige van! Jij weet met deze blogs de essentie van je ervaringen prachtig te verwoorden. Dank je wel voor het delen!
  4. Reinoud Jan:
    22 oktober 2016
    Van harte gefeliciteerd Lana, Dayenne en Leo! Mede namens Stevine.
  5. Lia Grandjean:
    22 oktober 2016
    Gefeliciteerd Don Leo! En natuurlijk ook Lana en Dayenne! Wij zullen het glas op Lana heffen!
    Ik ga Jan ook op deze pelgrimstocht sturen, zulke mooie woorden allemaal : ))

Verstuurd vanaf mijn iPad
  6. Ypkje Grimm:
    22 oktober 2016
    Van harte gefeliciteerd met jullie 20-jarige ! Dat er nog vele mooie herinneringen gemaakt mogen worden.
  7. Don Jacobus:
    22 oktober 2016
    Je te souhaite une bonne anniversaire Lana et aussi Dayenne et Léo. Je schrijft: beelden, geuren, momenten en geluiden waaruit de tijd is verdampt, oké de tijd is vervlogen, maar herinneringen blijven. En dat is iets moois! Et pour dimanche: une bonne ballade.
  8. Ria:
    Vanuit het land waarin wij nu met 3 uit de fam ⛳️zijn :
    Van Harte gefeliciteerd Lana, Dayenne en Leo .
    Lana waar jij je verjaardag ook vieren mag , ik wens je een hele leuke dag . Vandaag is het hier feest van Élodie , dat lijkt op melodie . Dus ik neuride een liedje voor jou . Heel veel liefs .
    Leo je hebt het zo mooi verwoord , bij elke stap zit Je dochter in je hart . Jullie zijn fantastische ouders , en volgend jaar wie weet waar , maar dan zitten jullie aan de taart met 21 kaarsjes .
  9. Nancy:
    22 oktober 2016
    Leo & Dayenne, trotse ouders, van harte gefeliciteerd met Lana.
    Leo, dank dat je deze bijzondere ervaringen op zo'n boeiende wijze beschreven met ons deelt! Sante!
  10. Barbara:
    22 oktober 2016
    Leo, allereerst van harte gefeliciteerd met Lana. Wat zal dat bijzonder voor je zijn, om dat voor het eerst niet samen met haar, tenminste niet op dezelfde plek, te vieren. Heb net al je blogs gelezen en wat maak je letterlijk en figuurlijk een bijzondere reis. Ik wens je nog heel veel mooie, inspirerende en boeiende dagen én ook veel sterkte, want het zal zowel lichamelijk als geestelijk niet altijd makkelijk zijn. Buen suerte y un abrazo, om je qua taal maar vast voor te bereiden op het laatste deel van de reis.
  11. I.S te H.:
    22 oktober 2016
    Ik krijg hier tranen van Leo, wat een liefde voor jullie mooie en vooral zeer lieve & aardige dochter zoals ik mocht ervaren.
    Jullie beiden hebben een geweldige vrouw op de aarde gezet.
  12. Yvonne:
    23 oktober 2016
    Wat een prachtstuk Leo, krijg hier een brok van in m'n keel.. 20 jaar alweer, onze dochters. Die eerste jaren heb ik samen met jullie meegemaakt; Dayen ik kenden elkaar van de zwangerschapsgym. Jullie hebben je kind al los moeten laten, maar ik weet zeker dat jullie haar voldoende hebben mee hebben gegeven om het leven het hoofd te kunnen bieden. Alsnog gefeliciteerd!
    X Yvonne
  13. Natt:
    24 oktober 2016
    Gefeliciteerd met je dochter oom. Wat een prachtige woorden! Ik kan me nog goed herrinneren dat ik hoopte dat ze op mijn verjaardag geboren zou worden :)