Dag 55. Verder lezen in mijn boek

25 oktober 2016 - Thiviers, Frankrijk

Pelgrimstocht naar Santiago

Never stop looking for soup

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Frans Nuberg:
    25 oktober 2016
    Zo te lezen ben je de laatste pelgrim van dit jaar. Wanneer is de een na laatste pelgrim voorbij gekomen? Kans om hem in te halen en samen (als het een aangenaam persoon is) verder te gaan?
  2. Don Jacobus:
    25 oktober 2016
    SEUL - dacht dat 'n pelgrim altijd "seul" was, net als 'n non, maar misschien zijn er ook koppeltjes, net als bij eenden. Dat zijn dan waarschijnlijk moderne pelgrims. Overigens ben ik blij dat je 'n strohalm hebt. Wordt er morgen gevraagd: êtes-vous seul? Zeg dan: NON, je ne suis pas seul, je suis ensemble avec une paille. Bonne route.
  3. Ria:
    25 oktober 2016
    Je bent de laatste pelgrim de " ultimo "
    Vanuit het Noorden lopend tout seul , de camino .
    Het bordje Espagne geeft aan ,
    Dat je nog een stukje hebt te gaan .
    Zorg voor extra proviand ,
    morgen richting het Spaanse land .
  4. Reinoud Jan:
    25 oktober 2016
    Fijn dat je dit verhaal toch bij ons hebt kunnen krijgen. Frankrijk en wifi.... Vaak hebben wij tijdens onze vakanties in een gite allerlei capriolen uit moeten halen om verbinding te maken. Eerst drie rondjes om het huis rennen, daarna een half uurtje op de kop uit het raam hangen, dan een truc comme ci en een truc comme ca, en tot slot een uurtje zwaaien met telefoon of laptop; soms had je dan een half minuutje verbinding. Mais, pas grave.
    Mooie plannen trouwens Leo. Veel inspiratie. Leuk om te lezen.
  5. Robin:
    26 oktober 2016
    Wat goed Leo, al die creatieve ingevingen, ben erg benieuwd! je zou ook al deze korte berichtjes kunnen bundelen in een camino dagboek. Blijft fijn om te lezen. Op naar spanje.. ken je t lied Hemming way van Blof? moest ik aan denken... zoek maar eens op als je wifi hebt, kun je ook meteen spaans gaan oefenen....