Dag 58. Verder lezen in mijn boek

28 oktober 2016 - Saint-Astier, Frankrijk

Pelgrimstocht naar Santiago

Never stop looking for soup

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Frans Nuberg:
    Dat gevoel klopt wel.
  2. Ria:
    28 oktober 2016
    Fotograferen lukt je ook goed met de telefoon , prachtige foto's met die strak blauwe lucht! " nieuwe passie?"
  3. Robin:
    28 oktober 2016
    Je loopt ook heel ver weg!!! en steeds verder (al kom je eigenlijk richting mij haha)
    Mooie foto´s! goede reclame voor Iphone..
  4. Don Jacobus:
    28 oktober 2016
    Ja de Dordogne is een gebied wat zich goed laat fotograferen. Totaal anders dan midden- en Noord Frankrijk. En met dit mooie herfstweer zul je er wel erg van genieten en met je photo's laat je ons ook er van profiteren. Toch een paradijs waar je nu door heen wandelt niet waar? Veel huizen in natuursteen, "en pierre" noemen de Fransen dat. En let eens op de daken van de oude huizen, die lopen wel schuin, maar er zit altijd een knik halverwege in. Dat is een typische stijl van de Perigord.
    Afijn het weer blijft goed, dus ook komende dagen kun je genieten van al dat moois.
    Et le pèlegrin continue solitair, mais passionné sa route vers les Pyrénées en Espagne.
  5. I.S te H.:
    28 oktober 2016
    Leo, je hebt ook al een enorm eind gelopen en bent inmiddels een heel eind weg.

Jouw gezin is wel een internationaal gezelschap inmiddels: Dordogne, Zweden en Amsterdam. Het is vandaag zonder problemen gegaan. Liefs,I.
  6. I.S te H.:
    28 oktober 2016
    Nou Leo, je bent inmiddels ook heel erg ver weg.
    Jullie zijn trouwens ook een internationaal gezin geworden: de Dordogne, Zweden en Amsterdam. Bij dat laatste was vandaag alles zonder problemen. grt. I.
  7. Reinoud Jan:
    28 oktober 2016
    De mooiste reisreportages vinden in de herfst plaats, dat bevestig jij maar weer eens. Geen toeristen, heldere luchten, de warmste kleuren.
    Ik ben jarenlang in de Dordogne op vakantie geweest, lang geleden, toen het 's zomers nog niet zo druk was. Maar dat was meer in de omgeving Sarlat, Belvès en les Eyzies. Maar die streek laat jij links liggen volgens mij. Doe de meest idyllische rivier van Frankrijk de groeten!