Dag 59. Verder lezen in mijn boek

29 oktober 2016 - Mussidan, Frankrijk

Pelgrimstocht naar Santiago

Never stop looking for soup

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Frans Nuberg:
    29 oktober 2016
    Pelgrim of toerist. Wat maakt het uit. Het gaat om jou.
  2. Don Jacobus:
    De Dordogne is natuurlijk toeristisch, zeker nu want in Zuid-Frankrijk hebben ze 2 weken herfstvakantie. Is het onze pelgrim al opgevallen, dat er in elk dorp overal crysanten -planten worden aangeboden? Bij de supermarkten, tabaczaken etc. Is voor de kerkhoven op Allerzielen. A.s.Dinsdag is alles gesloten (feestdag) en de week daarop is ook een feestdag = bevrijdingsdag, is ook alles gesloten, ook de Marie, dus denk er om met zoeken naar een slaapplaats. En dan alweer prachtige photo's van onze pelgrim, een toerist zou het niet verbeteren. Et pour l'instant: bon sommeil et pour demain: marcher avec plein de courage.
  3. Ria:
    30 oktober 2016
    Wederom schitterend .
    Wandelen te midden van zoveel natuurschoon , je zult je bevoorrecht voelen ,dat je dit als pelgrim toerist " petoe" mag beleven .
  4. Mientje van de Graaf:
    30 oktober 2016
    Dag Leo,
    heel herkenbaar al die plaatsen ik kan me nog herinneren dat wij ook luidkeels Muss i denn hebben gezongen. hele mooie foto's inderdaad.