Dag 65. Verder lezen in mijn boek

4 november 2016 - Bernos-Beaulac, Frankrijk

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

'Never stop looking for soup'

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Ria:
    4 november 2016
    De paddenstoelen zijn er in vele kleuren ,
    Morgen de kabouters er bij zoeken .
    De lutins verstoppen zich graag achter bomen,
    Wellicht zie en hoor je ze in je dromen .
  2. Frans Nuberg:
    4 november 2016
    Parasolzwam. Kenmerk is dat de ring om de steel los zit en je deze op en neer kunt bewegen
  3. Barbara:
    Leo, volhouden!! Maar dat ga je ook zeker doen. Heb veel bewondering voor je. X
  4. Don Jacobus:
    5 november 2016
    La petite Célie vroeg mij gistermiddag of "le pèlegrin hollandais" haar vraag nog beantwoord had of pèlegrin ook dromen had als hij eenzaam liep. Nog niet zei ik. Léon is nog "en route" , niet wetende dat onze pelgrim vandaag en morgen " on rail" zou zijn. Eet pèlegrin ook als hij loopt, wilde zij nog weten. Je dis OUI, il a dèjà mangé potage de thé. Dit moest zij even verwerken. Pelgrims doen wel vreemd zei ze zacht. En ze had gelijk.
  5. Leo klaver:
    5 november 2016
    Bonjour petite Celie: oui je reve beaucoup quand je suis en route. On pense de beaucoup de choses et on marche et marche. Mais on ne peut pas reve toujoirs ou pense toujours. C'est ca quand je voir a la choses magnifiques de la nature. Mais je suis pas un saint. Je suis seulement un pelegrin en route de jean jacques. Bonjour pelgrim leo. Maitenant je suis fatique et va dormir
  6. Yvonne:
    5 november 2016
    Na regen komt vast weer zonneschijn Leo! En niet zomaar paddestoelen eten hoor. Hou je taai, x Yvonne