Dag 73. Verder lezen in mijn boek

12 november 2016 - Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

'Never stop looking for soup'

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Stevine:
    12 november 2016
    Mooie foto's, Leo! Ik denk dat je vast voor de onvergetelijke klim wilt gaan, maar het moet wel veilig zijn.
  2. Barbara:
    12 november 2016
    Een onvergetelijke klim, natuurlijk!
  3. Ria:
    12 november 2016
    Dat is een dilemma , wat is wijsheid . Misschien de route goed bekijken , en de weersvoorspelling voor morgen . Zijn er slaapplaatsen en eten voorradig ? Is linksom een klim voor één dag . Neem extra proviand mee . Welke keuze je ook maakt , het zal de juiste zijn . Hopelijk gaat er nog een pelgrim met je mee.
  4. Don Jacobus:
    12 november 2016
    Kijk, als iedereen rechtsaf slaat, gaat de ware pelgrim linksaf. Uiteraard is links niet altijd beter dan rechts, maar er is geen middenweg. Ik zou de uitdaging aan gaan want dat levert vast weer een mooi verhaal op en prachtige photo's.
    p.s. vergeet niet de photo te maken bij de grenspaal. Et pour ce soir: bonne nuit et à demain.
  5. Irma (collega van D.):
    12 november 2016
    Hoi wandelaar, ik lees elke dag je blog en vind het mega zoals je stap voor stap door Europa gaat. Ik denk dat je morgenochtend, staande voor de berg, wel weet welke route je moet nemen. Luister vooral naar je hart. En denk aan Alice in Wonderland, bij haar maakte het niet uit welke kant ze op ging omdat ze geen doel had. Jij hebt een doel!
  6. Mientje van de Graaf:
    Hoi Leo,
    als je voor de linkse kant gaat kiezen pak je dan heel goed in en neem genoeg te eten en te drinken mee ga met meerdere pelgrims, niet alleen, indien je alleen bent in je keuze kies dan liever voor de andere kant. Groetjes Mientje
  7. Mathilda:
    Hallo Leon,
    in dit geval kun je de gulden middenweg niet kiezen helaas maar ik zou de onvergetelijke klim maken als de meteo je gunstig gezind is en je goed beschermt bent tegen de kou !!!
    Courage, courage !
  8. Sylvia:
    13 november 2016
    Vraag het Lana.Zij geeft je het juiste antwoord. ..
  9. Jan:
    13 november 2016
    Heerlijk al die adviezen uit het hart. Velen leven ( en wandelen, virtueel gelukkig wat mij bertreft) met je mee. Het zijn mooie avonturen die, denk ik , niet alleen jou tot reflectie zullen brengen maar ook de volgers. We leren er allemaal van.
    Neem aan dat als je dit leest links om ( voor een keer is dat goed) bent gegaan en daarover te vertellen zal hebben. het wordt nu op de traditionele route anders. Velen zal je ontmoeten en er is veel te delen. Misschien toch zo onprettig niet.