Dag 74. Verder lezen in mijn boek

13 november 2016 - Roncesvalles, Spanje

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

'Never stop looking for soup'

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Don Jacobus:
    13 november 2016
    Félicitades, estás en Espana! Wist dat onze pelgrim links genoeg was om linksaf te slaan.
    Je bent nu een doorgewinterde pelgrim! Vind het heel bewonderenswaardig en moedig dat je de moeilijke klim gedaan hebt. Morgen bergafwaards? La France est passée.
    Heb elke dag verhaal, photos en réakties uitgeprint. 308 a-viertjes, map is vol, nu map twee vullen met mooie verhalen, photo's etc. À demain.
  2. I.S te H.:
    13 november 2016
    Dus toch linksaf! Geweldig! En nu ben je nog maar een paar dagen af van Pamplona zag ik op de kaart. Is dat niet de stad van dat stieren gedoe in combi met smijten met tomaten? Veel sterkte bij je afdaling. grt.
  3. Barbara:
    Top, Leo!
  4. Gerda:
    13 november 2016
    Ik was al trots op je maar nu kan je helemaal niet meer stuk.
  5. Gerda:
    13 november 2016
    Dit verhaal doet me denken aan een Elfstedentocht waarin je een andere keuze maakte. Ik denk dat je dat gevoel nu voor eeuwig achter je kunt laten nu je dit volbracht hebt.
  6. Ria:
    13 november 2016
    Je hebt een lekkere warme muts nodig , maar vast geen" slaapmutsje" om goed te slapen na zo'n zware koude natte dag .
    Buenas Noches .
  7. Irma (collega van D.):
    13 november 2016
    Super Leo, en een echte Hollander om een advies in de wind te slaan. Veel plezier in Spanje. Ps Sinterklaas is nu hier dus daar kun je vast niet overnachten.....
  8. Pierre:
    14 november 2016
    Ik denk dat het stoppen in de Elfstedentocht ook de reden is voor deze boetedoening in deze tocht!
  9. Mathilda:
    14 november 2016
    Bravo Leo et bonne continuation!!
  10. Pieter Heijs:
    14 november 2016
    Wat een topper ben je, Leo! Wat een heerlijk gevoel moet dit zijn!
    De juiste keuze gemaakt, stoer hoor! Ik zet alle petjes die ik heb voor je af!
    Hoop dat je nog wat fijne pelgrims tegen komt om een stuk mee op te lopen.
    Buena suerte en España!! vele liefs, Anita
  11. Mientje van de Graaf:
    14 november 2016
    Geweldig je bent in Spanje!
  12. Michiel van Ooijen:
    15 november 2016