Dag 93. Verder lezen in mijn boek

4 december 2016 - Ponferrada, Spanje

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

'Never stop looking for soup'

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Don Jacobus:
    4 december 2016
    REM - de snelheid gaat eruit. Nog 200 k.m in 12 dagen = ruim 16 k.m per dag. Dit is natuurlijk om de vaart uit de voeten te halen en het lichaam weer voor te bereiden op het terugvallen in je vroegere ritme. Denk niet dat daar ook de pelgrimgeest en caminogevoel mee verdwijnt, misschien blijft het pelgrim gevoel wel. Dus toch verslavend???
  2. Stevine:
    4 december 2016
    ontroerend stukje, Leo
  3. Pierre:
    5 december 2016
    Nu maar hopen dat de caminoverslaving de nicotineverslaving verdrijft, want roken..., kanniet!
  4. Don Jacobus:
    5 december 2016
    Dat klopt helemaal Pierre! Door de camino heeft onze pelgrim zijn geest verrijkt en gereinigd. Nu de longen nog, maar ja als je zoveel moed hebt en kracht om de camino te lopen, dan moet dat toch ook lukken niet waar? En anders zijn er nog nicotinepleisters.
  5. Ria:
    5 december 2016
    Mooie gedachten . Je kunt aan iets denken ,je kunt ook aan niets denken .
    L lopen
    E en
    O ogen open houden .
  6. Yvonne:
    5 december 2016
    Wat kan je het toch altijd mooi verwoorden Leo! Een lust om te lezen. Het eind is voor jou in zicht, dus ook voor je verhalen. We zullen ze missen. Zet 'm op nog 11 dagen! X Yvon
  7. Joanne:
    30 december 2016
    Je bent misschien al weer thuis op de plek die officieel geregistreerd staat, maar wilde je nog bedanken voor het digitaal mogen volgen van deze camino. Want een pelgrim 2.0 heeft navenante volgers die mentaal hun Bucket list nalopen of eigen ervaringen onder de loep leggen.
    Persoonlijk vond ik het vandaag-stukje een parel.
    Dank daarvoor