Dag 70. Verder lezen in mijn boek

9 november 2016 - Sault-de-Navailles, Frankrijk

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

'Never stop looking for soup'

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Lida:
    9 november 2016
    Hai Leo zoals ik al eerder heb geschreven draait mijn avond om het openen van mn email om te kijken of jou verhaal al binnen is. Benieuwd naar wat je die dag weer meegemaakt heb. Na het lezen van je verhaal ga ik dan direct door naar Google maps om op te zoeken waar je bent.
    Ik vind dat je dat toch even moet weten om je een hart onder de riem te steken zoals dat wordt gezegd.
    Want wat moet ik nou als jou mooie verhalen stoppen da ken niet eh.
    En op de kaart is het nog maar een klein stukje naar de Spaanse grens. En achter de pyreneeën ligt santiago. Dus toi toi toi.en ik c stuur je nog een leuk plaatje via whatsapp want ik weet niet hoe ik dat met deze email moet. Groetjes lida
  2. Don Jacobus:
    9 november 2016
    Ja, Trumpje kwam, zag en overwon, net als Napoléon. De meesten dachten, hij klaart het niet, er zullen er zijn, die dat ook over onze pelgrim denken. Dus doe de zelfde strategie als Trump.....gewoon doorgaan, waar vele anderen opgeven met of zonder cap. In Spanje kun je straks van die grote, zwarte baretten kopen, die over je linker oor hangen. Zo zie je jouw camino ook weer eens van uit / onder een ander hoofddeksel. Dus gewoon doorgaan!
  3. Mientje van de Graaf:
    Hoi Leo,
    nog even doorzetten ik zou me wel even afvragen of je vanuit St. Jean Pied du Port de berg over gaat ik denk dat het daarboven erg winters is nu zorg in ieder geval voor hele warme kleding, groetjes Mientje
  4. Ria:
    10 november 2016
    Wie weet hebben ze een tunnel gegraven . Kun je er door heen lopen .
    En anders sneeuw raketten kopen voor onder je schoenen
  5. Pierre:
    10 november 2016
    Ook leuk om bij het reisverslag een reclamebanner te lezen over kunstgebit in 1 dag!
  6. Pieter Heijs:
    10 november 2016
    Kom op Leo, Aij"t verdan! Komen we over de hond, dan komen we over de staart!
    Veel liefs! A xxx