Dag 94. Verder lezen in mijn boek

5 december 2016 - Ponferrada, Spanje

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

'Never stop looking for soup'

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Sylvia:
    5 december 2016
    Mooi Leo. Dank je voor het delen en geniet van de komende vele meters, naar buiten en naar binnen!
  2. Don Jacobus:
    5 december 2016
    Ja beste pelgrim, bedankt voor de mooie verhalen, heb je weg steeds op de kaart gevolgd, liep dus eigenlijk ook een beetje de camino, weliswaar zonder rugzak, Je hebt nog een kleine 200 k.m. te gaan, lekker voor je zelf en geniet ook van het laatste stuk. Blijft voor mij nog een klein vraagje (verzoekje) over. Als je de basiliek in Compostela binnengaat steek dan een kaarsje op voor Annelies en Arjen. Bedankt voor alles en de mooie photo's. EEN GEWELDIGE PRESTATIE.
  3. Lida:
    Dag Leo,
    Ook ik heb genoten van je mooie verhalen en overpeinzingen ik zal het missen het uitkijken naar je verhalen iedere avond en het opzoeken tot waar je die dag weer bent gekomen op google maps. Dank daarvoor.
    Ik wens je heel veel moois toe op het laatste stuk van je reis.
    groeten Lida
  4. I.S te H.:
    5 december 2016
    Hoi Leo, wat een abrupt einde. Je overvalt me. S-ochtends na het opstaan met koffie als eerste je laatste verhaal lezen, naar buiten kijken, de files naar Amsterdam zien en dan denken: die heeft het veel en veel beter ondanks de zwaarte en het afzien. Je hoort inmiddels bij mijn ochtend ritueel ik lees je voor ik aan de kranten ga beginnen.
    Vanavond was dat door een ingeving anders, Ik ga je mooie verhalen zeker missen, bedankt daarvoor. Laat je wel even weten wanneer je in Compostella bent aangekomen?
    Veel sterkte met de laatste 200 km.
    Geniet er van want voor je het weet sta je op een commerciele kerstmarkt in Enschede tussen de hoho s en haha s want meer kunnen dikbuikige kerstmannen niet uitbrengen. Wel weer met je geliefden en dat maakt een hoop goed.
    Inge
  5. Jeanette:
    5 december 2016
    Hoi Leo, bedankt voor het delen van al je ervaringen op deze reis! We hebben er heel erg van genoten. We wensen je hele mooie, fijne, laatste dagen in Spanje!
    Liefs, Jaap en Jeanette
  6. Ria:
    5 december 2016
    Bonsoir Leo ,met deze laatste blog raakte je mij weer. Bedankt dat we " mee mochten reizen " en van jouw spannende, smeuïge en emotionele verhalen mochten mee genieten , al was het misschien maar een klein deel . omarm het laatste deel . Goede reis .
    P.s. Ik dacht ze kunnen je voordragen als ereburger van Enschede !
  7. Mientje van de Graaf:
    Dag Leo,

fijne laatste kmers gewenst en een goede thuiskomst ik kijk uit naar je Camino roman en wens je heel veel goeds op je pad door het verdere leven.

Groetjes Mientje
  8. Pieter:
    5 december 2016
    Goed idee, Camino Management. Ik koop je 1e boek (of 3e). Nu nog lekker even in alle vrijheid doorwandelen en straks weer voldoende uitdagingen. Tot weerziens in Enschede, waar de schaatsbaan op de Oude Markt al weer is opgebouwd. Proosten wij op de goede afloop met een wijntje op een verwarmd terras voor de Jacobskerk. 'U gaat terug naar start'.
  9. Irma (collega van D.):
    5 december 2016
    Nog een fijne wandelweek Leo en bedankt voor jouw openhartige blogs, zo konden we allemaal een beetje meewandelen. En ik ben benieuwd naar het boek, wil je dat t.z.t. ook aan mijn en Dayenne management sturen? Buen viaje!
  10. Reinoud Jan:
    5 december 2016
    Dank Leo voor de openhartige verhalen. Ik heb ze met heel veel plezier gelezen. Tot ziens bij ons in Borne, Enschede of elders in Twente. Warme groet.
  11. Stevine:
    6 december 2016
    Dank je wel Leo, voor het delen van je verhalen. Ik heb ervan genoten en ga ze missen. Veel plezier bij het wandelen van de laatste kilometers.Heel fijn dat de Camino je inspireert in je schrijverschap. Ik kijk naar je pennenvruchten uit. Tot ergens thuis.
  12. Ypkje Grimm:
    6 december 2016
    Dank je wel Leo, dat ik via jou mee mocht wandelen en mee ervaren. Ik zal je dagelijkse verhalen missen. Het ga je goed in de laatste 200 km.
  13. Pierre:
    Chapeau!
  14. Gerda:
    7 december 2016
    Leo, fijn dat we door jou blog een beetje mee mochten op de camino, mooie verhalen, gedachten, gedichten, elke dag was het weer een klein meditatief moment waarop we even in gedachten bij jou waren. Al met al is de tijd is voorbijgevlogen, geniet van de laatste dagen, je blijft in onze gedachten. Tot snel. Gerda en Louis
  15. Anita:
    19 december 2016
    Hoi Leo, gefeliciteerd met het behalen van je einddoel! Geweldige prestatie!! Fijne feestdagen gewenst met Dayenne, Lana en andere dierbarenGroet Anita en Erik