Dag 79. Logrono. Verder lezen in mijn boek

19 november 2016 - Logroño, Spanje

BriefjesBriefje

Pelgrimstocht naar Santiago de Compostela

'Never stop looking for soup'

Leo Klaver

www.uitgeverijtiem.nl

1. Frans Nuberg:
    19 november 2016
    Lopende open inrichting. Maar met een doel. Ik vrees het ergste voor wat betreft het beoogde resultaat.
  2. Cok de Zwart:
    Nu (her)ken ik je weer.
  3. Ria:
    19 november 2016
    Dus jij hebt géén briefje , en geen klaagzang achtergelaten , bravo! Is ook onleesbaar na een flinke regenbui . Snap wel de wanhoop van sommig pelgrims , alleen het help niet.
    Het levert wel weer erg vermakelijke verhalen op .
    Het word een spannend boek , als je "alle" verhalen gaat opschrijven !
  4. Don Jacobus:
    19 november 2016
    Ja, misschien ben jij: een B.P. ( 'n buitenbeentje pelgrim ) Je kunt in dit geval slechts op 2 manieren jouw camino voortzetten. 1. Je totaal overgeven d.w.z. Je 's-avonds bij de geluidmakende, zwetende, schetende massa aansluiten. Je gaat dan op in het geheel, wordt één van hen of je blijft zoals je bent. 2. Of te wel dandy Léon, die voor het budgethotel kiest. Kies je voor het laatste, dan mis je 's-nachts de specifieke voetgeuren van de pelgrim die beneden ligt te ronken, het opstaphoofdje om in je penthouse bedstee te belanden, je mist de douche/toilet file. Vraag is nu: is dat het waard, want beste pelgrim, weet.............het einddoel is bij beide precies hetzelfde, Compostela.
  5. Jan:
    19 november 2016
    Lekker genieten Leo. Dus ook ' nachts op goede plek.Opoffering genoeg. Dus slaap waar jij wilt slapen. Waarom meer lijden dan nodig. Tis al mooi zat. Voor direct welterusten met groet uit Argentinië van Barbara en mij
  6. I.S te H.:
    20 november 2016
    Jij boos, jij lijdend maar ik heb ontzettend moeten lachen om je verhaal over de open inrichting. Ga toch in een regulier hotel of een B&B slapen! En als je daar het budget niet voor hebt zoek een sponsor in ruil voor het boek dat je vast gaat uitgeven. Vermeld je giro nummer eens je zal zien hoeveel lezers daar op gaan reageren. Je bent er bijna dus je gaat het bereiken. Veel sterkte, I. te H.