Dag 35. Saint-Révérien. Keuzestress

5 oktober 2016 - Saint-Révérien, Frankrijk

Koeien

Hiep, hiep, hoera. Dankbaar laat ik u weten dat vandaag mijn schoenen nieuwe zolen hebben gekregen. Mooie zwarte, diep glimmende zolen. Ter gelegenheid van dit heuglijke feit, heeft het bovenleer een extra wax-beurt gekregen. De reparatie was geen dag te vroeg. Ik liep de laatste dagen behoorlijk scheef omdat vooral mijn hakken zo ongeveer voor de helft weg waren. Last begon ik te krijgen van mijn rug.

Lees verder in mijn boek: Never Stop Looking For Soup.  bol.com

1. Don Jacobus:
    5 oktober 2016
    Tjonge, wat luxe, zwarte franse zolen, jammer dat het trage drogers zijn, maar ja hier in "la douche france" duurt alles wat langer, zelfs lijm, hoop trouwens niet dat het trage lopers zijn.
    Wat betreft het bed, goed kijken welk bed het meest bejaard is, die ligt het lekkerst.
    Steek 'n kaarsje aan voor zusje en mij bij Bernadette
    En voor morgen "snelle loop"
  2. Robin:
    5 oktober 2016
    Prachtig! :)
    Zo fijn om blij te zijn met kleine dingen
  3. Ria:
    6 oktober 2016
    De schoenmaker had een goede klant ,
    En jij was uit de brand .
    Ga op pad ,en er gebeurd altijd wat .
    In korte tijd in zoveel kerken en kathedralen ,
    Met hulp van boven , je zult niet meer verdwalen .
    In je dromen op een ribbel spiraalbed en zöö moe.
    Misschien dekt Maria je vannacht wel stiekum toe,
  4. Pieter Heijs:
    6 oktober 2016
    Het lijkt er sterk op dat Paus Leo XIII (Carpineto Romano 2 maart 1810 - Rome 20 juli 1903) eindelijk een waardig opvolger gaat krijgen. Don Camino Leo op weg naar Santiago de Compostella ontmoet onderweg zoveel nederigheid, vroomheid en eenvoud dat de weg naar de hemel open ligt. Als Maria hem dan zelfs nog stiekem toestopt dan is de stap naar Paus Leo XIIII niet zo groots meer. Een nieuwe uitdaging roept. Sixtijnse Kapel, Het Conclaaf en dan eindelijk witte rook.....
    Wie had dit allemaal achter Leo gezocht, ik in ieder geval niet. Amen.
  5. Lia Grandjean:
    6 oktober 2016
    Prachtige verhalen Leo! Heb bijna het gevoel dat "ik mee loop" zou mooi zijn, de eerste pelgrim die vanuit huis de pelgrimstocht loopt. Ik volg je op de voet en ben al benieuwd naar jouw volgende ervaring! Ga zo door: )