Dag 36. Premery. Einde planning.

6 oktober 2016 - Prémery, Frankrijk

Algemeen

Mijn Grande Tour komt in een andere fase. Bestond het eerste gedeelte vooral uit het nieuw zijn, langzamerhand begin ik het gewoon te vinden om ' s morgens op te staan, mijn rugzak te vullen en op weg te gaan naar welk volgend dorpje of stad dan ook. Ik hoor het u zeggen: routine. Hierbij hoorde dat ik zo rond een uur of tien ging bellen om een slaapplaats voor die avond of die daarna te regelen. En dat lukte altijd wel. Maar dat begint een beetje saai te worden, al dan geplan. Het lijkt het gewone leven wel. En daarvoor ben ik niet En Route gegaan. Ik hoor het u nu zeggen: doe er dan wat aan. Precies. Aldus heb ik besloten om wat minder te plannen en meer ruimte te laten voor het onverwachte.

Lees verder in mijn boek: Never Stop Looking For Soup. bol.com

1. Reinoud Jan:
    6 oktober 2016
    Ha ha Leo, goed voornemen. Het einddoel van de reis blijft wel in de planning staan? Dat Dayenne je uiteindelijk niet in Stockholm moet ophalen.
    Ik ben ook wel benieuwd naar de meer praktische zaken van je tocht; waar eet je, wat eet je, val je van dat lopen erg af, kun je goed slapen, wat kost een gemiddeld dagje on the road, heb je een wasdag, gehaktdag....? Mmm, eigenlijk de dingen die ons gewone stervelingen ook bezighouden ;-). Veel onverwacht plezier gewenst!
  2. Ria:
    6 oktober 2016
    Je bent ben in Prenery vol zang,
    De naam brengt je al in extase.
    De Oktober feesten in volle gang ,
    Jij bent in een nieuwe fase.
    Met veel vers brood, groente en fruit,
    Loop jij de tocht der tochten,
    met bloed zweet en tranen ,
    En supporters zingend en fluitend uit.......
  3. Don Jacobus:
    7 oktober 2016
    Aha, onze pelgrim gooit het nu over een andere boeg.
    Van google-maps had hij genoeg.
    Hij gooit nu zijn charme in de strijd.
    Lonkt naar oude vrouwtjes achter 't raam.
    En bietst en drinkt koffie zonder schaam.
    Dit voornemen klinkt goed.
    En geeft zelfs onze pelgrim weer moed.
  4. Sylvia:
    7 oktober 2016
    Misschien n treetje hoger? Af en toe n zielebeschouwing zonder sprankjes cynisme? Een Pelgrim is geen wel-grim. X
  5. Ria:
    Rectificatie